Ofertes de treball | 13 Gener 2022

Inici del procés d'elecció de la direcció de l'ICM

Share

Requisits per a presentar-se:

Personal investigador doctor de reconegut prestigi que posseeixi la idoneïtat i la qualificació professional adequada per a l' exercici de les funcions inherents al càrrec, podent ser personal propi pertanyent al CSIC o personal extern que es vinculi al CSIC mitjançant conveni o un altre instrument que així ho prevegi.

Requisits del contingut de la candidatura:

  • Carta de presentació segons model, explicant la motivació per a ocupar la direcció de l' institut, destacant aquelles qualitats que considera la fan adequada per al lloc.
  • Currículum Vitae complet.
  • Projecte de direcció detallat seguint el següent esquema establert i amb una extensió limitada:
  • Anàlisi de la situació, missió i visió de l'institut (en línia, orientativament, amb els apartats recollits en el Pla Estratègic del CSIC vigent).
  • Anàlisi DAFO i perspectiva a curt i mitjà termini.
  • Programa científic, incloent reptes i resultats esperats, estratègia proposada i accions a realitzar.
  • Programa de gestió, considerant la situació econòmic administrativa de l'institut.
  • En el cas que es tracti d'una candidatura que es torni a presentar, s'afegirà un informe sobre els resultats obtinguts i el compliment dels objectius que va proposar en la seva anterior candidatura.

Procés i calendari:

  • Recepció d’instància de la Unidad de Coordinación y Asistencia Técnica per a donar inici al procés d’elecció de direcció: 3/1/2022
  • Junta inici del procés d’elecció: 11 de gener
  • Publicació de la futura vacant a la web de l’ICM i del CSIC: 13 a 16 de gener
  • Termini presentació candidatures (un mes a partir de la publicitat del procés de selecció): 17/1 al 16/2
  • Junta de revisió i certificació de les candidatures: 17/2
  • Termini per a possibles subsumpcions (10 dies hàbils després de la junta): no aplica
  • Posada a disposició de candidatures al claustre: 18/2
  • Claustre d’aportacions i debat (com a mínim una setmana després del punt anterior): 9/3
  • Incorporació si s’escau d’aportacions (una setmana després de fet el claustre): fins el 16/3
  • Publicació projectes actualitzats: 17/3
  • Presentació d’avals (una setmana després de la publicació dels projectes actualitzats): del 21 al 25/3.  Els avals es presentaran a la secretaria del Claustre, individualment i de forma raonada però anonimitzada i seguint un model establert. Serà possible avalar un o més dels projectes presentats per les diferents candidatures.
  • Informe de les persones designada pel claustre per a comptar els avals i resumir els motius exposats en els mateixos: 4/4
  • Reunió de Junta: dimarts 5/4
  • Emissió informe de la Junta (seguint model establert i després de recaptar la opinió dels grups de recerca i dels responsables dels departaments, serveis i gerència): fins al 20/4.
  • Enviament de l’expedient a la Unidad de Coordinación de Áreas temáticas del CSIC per  a sotmetre’l a l’avaluació del Comitè Científic Assessor del CSIC: 21 o 22/4
  • Informe del Comitè Científic Assessor (a partir d’un grup de treball d’aquest comitè de com a mínim 3 persones)
  • Resolució de Presidència (després d’un possible període de formació del nuevo director/a).

 

Projecte de direcció de la candidatura presentada - Valentí Sallarès